Levering en retourproces
Leveringsproces
Wat fijn dat u een thuiswerkplek gaat bestellen. Wij begrijpen dat u graag inzicht wilt hebben in het verloop van het proces. Hieronder vindt u een overzicht van de stappen die doorlopen worden en wat u kunt verwachten.
1. Een medewerker bestelt een thuiswerkplek via de shop.
2. De bestellingen worden elke dinsdag door Thuiswerkplek uit de shop gehaald en in
het systeem verwerkt.
3. Vanuit Flynth wordt er akkoord gegeven op de order.
4. Na akkoord wordt de order verder doorgezet naar onze planner.
5. De planner neemt contact op met de medewerker om het aflevermoment af te
stemmen.
6. De order wordt bij de medewerker geleverd.
Retourproces (Uitdienst of ophalen)
Mocht u uit dienst treden of uw thuiswerkplek willen laten ophalen, dan wordt er een retourorder aangemaakt. Maar hoe wordt dit proces in gang gezet en worden er handelingen van u verwacht? Hieronder vindt u het overzicht van het retourproces voor de thuiswerkplek.
1. Bij uitdiensttreding ontvangen wij vanuit de organisatie een melding van
uitdiensttreding.
Wilt u de thuiswerkplek laten ophalen, bijvoorbeeld omdat u gaat verhuizen of
deze niet meer nodig hebt? Stuur dan een e-mail naar contact@thuiswerkplek.nl
met de mededeling dat je uw thuiswerkplek wilt retourneren.
2. Thuiswerkplek maakt een retourorder aan en stuurt een e-mail naar de
medewerker met informatie over de thuiswerkplek en de gegevens die nodig zijn
voor de retourorder.
3. De retourorder wordt doorgezet naar onze planner.
4. De planner neemt contact op met de medewerker om het ophaalmoment af te
stemmen.
5. De thuiswerkplek wordt bij de medewerker opgehaald.